21. marraskuuta 2012

Olipa kerran lukija

Lukeminen on elinehto. Päivääkään ei elämäni aikana ole kulunut ilman jonkinlaista lukemista. Toisinaan lukemiseen ei löydy kunnolla aikaa muiden kiireiden takia, mutta silloinkin pitää yrittää lukea edes vähän.

Olen kutsunut lukemistani harrastukseksi siitä lähtien kun opin lukemaan. Lukemaan opin tosin kunnolla vasta koulussa. Kirjoista olen kuitenkin aina nauttinut. En tiedä uutuuskirjoista paljoa, koska monet klassikotkin ovat minulla lukematta. Yritän kuitenkin tietää edes tärkeimmistä uutuuksista.

Blogeja olen yrittänyt pitää ennenkin, erittäin huonoin tuloksin. Lyhin blogini elossaoloaika on ollut kaksi päivää. Toisaalta entisten blogieni päivittämiseen olen aina tarvinnut valokuvia tms., joita en jaksa ottaa niin usein kuin tarve vaatii. Joten katsotaan, miten tämä blogi lähtee käyntiin.

En lupaa päivittäisiä postauksia, en edes viikottaisia, koska olen huono pitämään tällaisista sopimuksista kiinni varsinkin, jos kukaan ei ole patistelemassa päivittämiseen. Enkä lupaa pitkiä hienoja tekstejä, sillä tämä blogi toimii myös arvostelun harjoituksena minulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti